środa, 8 kwietnia 2009

Ruszyła plantacja !

Aaaaa!!! Moje kwiateczki już wyrastają!!
Aż dziwne, jak szybko wypuściły pędy spod ziemi, ale mają już w większości malutkie łodyżki i po dwa malusieńkie listki! Hurra!!
Strasznie się cieszę! We wszystkich 3 skrzynkach mam mnóstwo maleńkich roślinek, które mają być kwiatkami! Co za błyskawicznie rosnące rośliny! Wsiane tydzień temu, już od 3 dni są widoczne nad ziemią!
Zioła jeszcze nie wyrosły, podlewam je co dwa dni, aby mi nie wyschły, ale jeszcze żadne nie wystawiły nic zielonego nad ziemię. Czekamy.
Dzisiaj Kamisio obchodzi urodziny. Od dzisiaj będzie zmiana kodu dwójka z przodu! Co ma małolata, jak sobie pomyślę, kiedy ja skończyłam 20 lat, to... w zasadzie to już nie pamiętam! Co ja wtedy robiłam? Dawno temu to było, w czasach, kiedy Kamisio miała 9 lat, chodziła w dwóch kucykach do podstawówki i miała żabi uśmiech. Dzisiaj już w dwóch kucykach nie chodzi, studiuje, to tylko ten uśmiech jej został. ;P No dobrze, uśmiech się delikatnie zmniejszył. :)
Jak ktoś jest młodszą siostrą, to niestety, co by nie robił, zawsze nią będzie. Jakoś nie do końca dociera do mnie, ze to dziecko już tak wyrosło. Mogłaby zawsze nosić te dwa kucyki i uśmiechać się jak księżniczka zaklęta w żabę i wcale by mnie to nie dziwiło. Dziwi mnie, ze to się zmieniło i że Kamisio jest dorosła. Przyznam, że jakoś z trudem sobie to uświadamiam.
Upiekłam wczoraj Kamisio torcik, ale jeszcze o tym nie wie. Łukasz dzisiaj kupił świeczki i mała może zdmuchiwać całe 20 sztuk. Zaraz się zbieramy i jedziemy razem z tortem śpiewać jej "Sto lat, sto lat!".
Sto lat z pędzlem w ręce, Kamisio! :)
Przywiozła dzisiaj obraz namalowany dla Agaty. Ależ super wyszedł! Pięknie się prezentował oprawiony w ramę w kolorze starego złota, super dzieło! Sama bym sobie taki chętnie powiesiła na ścianie, udał się wyśmienicie! Agata też była zadowolona.

Brak komentarzy: