wtorek, 24 listopada 2009

Yyy...???

Mam kolejną zagwozdkę: kiedy ja sobie nadałam "nazwę na kontach google"?
I jak się to badziewie zmienia??
Zrobiłam się obserwatorem bloga Jus. Eksperymentalnie. Jeszcze nie obserwowałam niczyjego bloga nigdy, Just jesteś moją świnką eksperymentalną. Nie to, abyś mi się kojarzyła ze świnką, jakkolwiek, musiałaby to być chyba świnka majdankowa. ;)
Niestety mam nazwę obserwatora "Justnka S". Czadowo. W sam raz na bloga. Do przedszkola chyba. :)
Lubię te wynalazki google, ale od czasu do czasu znajdzie się taki mały myk, który uparcie nie daje się rozgryźć. Przegrzebałam całe konto mailowe na gmailu, wlazłam w jakieś ustawienia, namotałam, a na koniec mnie pożegnało jako "Justynkę S". Super. Skuteczność: 0%.
Zmieniłam coś, ale nadal obserwuję bloga Just z tym samym aliasem.
Hmm...
O! A teraz już nie obserwuję wcale!
Coraz lepiej :)
Moja skutecznosć rośnie, szkoda tylko, że wyraża się w liczbie ujemnej!! :))
Dzisiaj najwyraźniej nie jest dobry dzień na grzebanie w ustawieniach. Dam sobie spokój.

Brak komentarzy: