wtorek, 9 czerwca 2009

Egoiści

Ludzie są straszliwie egoistyczni.
Naszła mnie właśnie taka smutna refleksja.
To chyba nie jest żadne odkrycie, co jakiś czas można się o tym przekonać. Czasem widać to bardziej, czasem mniej. W każdym razie widać.
Jak to chętnie ludzie wykorzystują innych, ale kiedy inni coś potrzebują, to nic im z siebie nie dadzą...
Właśnie usłyszałam urywek rozmowy dwóch znajomych mi osób. Sytuacja miedzy nimi wygląda w skrócie tak: jak ty potrzebowałaś wsparcia i pociechy, to ja cię olałam. Ale jak ja potrzebuję pomocy, to uderzam do ciebie i ty mi pomóż.
Niecierpię takich zachowań. Niestety czasami ludzie których znamy okazują się nie aż tak fajni i wartościowi, jak się nam zdawało.
No i co? Nie wstyd tej pierwszej osobie, że tak olewała drugą? Najwyraźniej nie wstyd.
Na jej szczęście i korzyść - druga osoba puściła to w zapomnienie.
Postałam kilkadziesiąt sekund i odeszłam zniechęcona i zniesmaczona obrotem sprawy. Tak wprawdzie, to czuje się mocno rozczarowana ta interesowną osobą...

Brak komentarzy: