piątek, 11 grudnia 2009

Ha ha!

Znalazłam w swojej skrzynce mailowej wiadomość od gadu-gadu, w której mi pogratulowali, że założyłam sobie nowe konto gg!!!
Ależ mnie to rozśmieszyło! :))
Coś w tym jest, faktycznie te gratulacje są bardzo na miejscu! Ich program nie daje się zainstalować najłatwiej. Trzeba się przy tym wykazać nie lada uporem i silną wolą!
Instalowanie pokazywało najpierw dziwne komunikaty w stylu "Nie można rozpakować", ale postęp był, więc nie zwracałam uwagi. A potem się zaczęło. Jedna próba uruchomienia, druga, trzecia - jakiś błąd. W końcu ruszyło. Próba zalogowania do starego konta, mały bieg z przeszkodami. Instalacja nowego konta i znów komunikaty czerwone: "Nieznany błąd" kilka razy.
W końcu ruszyło.
Czuję, że zasłużyłam na te gratulacje. :)
A tak przy okazji, to może zamiast pisać: "Nieznany błąd", oprogramowali by sobie komunikaty błędów, aby mówić użytkownikowi wprost co jest nie tak, albo co robi nie tak... Czy potrzebują w tym pomocy?
Może te błędy przy uruchamianiu gg są celowo zaprogramowane, aby wyeliminować niekonsekwentnych potencjalnych użytkowników? Czy to taki test ze strony twórców gg? :)
"Wykaż się sprytem i uporem, a włączymy cię do naszego grona. Dostaniesz swój numerek do komunikowania się ze światem!" ?? :))


Brak komentarzy: