środa, 2 września 2009

Koniec złotego klucza

No proszę - i streetcom.pl zrezygnował z akcji Złoty Klucz jeszcze zanim ostatni zwycięzcy (w tym i ja) odebrali swoją nagrodę.
Złotych Kluczy więcej nie będzie, bo producenci życzą sobie, aby ich produkty testowały osoby wyselekcjonowane, których produkt dotyczy i interesuje, a nie przypadkowe osoby.
Szkoda.
Nie za ładnie jednak, ze w lipcu obiecują nagrodę obowiązującą przez 6 miesięcy, a w sierpniu wysyłają informacje, że więcej nagrody nie będzie. Miesiąc i koniec.
Skoro już nagrodę przyznali, to ładnie byłoby wywiązać się z raz danego słowa.
Trudno.
Logo streetcom usuwam z bloga.
Skoro oni się nie poczuwają, ja również nie mam powodów.

3 komentarze:

marko pisze...

Witam! my name ale taki początek niczego dobrego nie wróży, porostu jestem jednym z set tysięcznym zwykłym zaledwie blogowiczem lubiącym czytać ciekawe teksty, przyznam ze to co zobaczyłem a raczej przeczytałem tutaj okazało się na tyle interesujące a raczej ciekawe ze pochłonąłem cala jego stronę, chociaż trochę żałuje że tak późno zabrałem się z tym zamiarem, myślę też sobie że będę zaglądał tutaj częściej jeśli nie masz nic przeciw aby w taki właśnie sposób zostawił coś po sobie przy okazji tych moich odwiedzin, pozdrawiam marko

Unknown pisze...

Helo! Bardzo fajnie! Cieszę się, że będziesz zaglądał i komentował :) rozmowa z kimś jest zawsze ciekawsza od monologu solo. :)

Unknown pisze...

Tak Łukaszu, wiem, że monologi są tylko solo!! To taki zabieg - albo wybieg literacki! ;P