czwartek, 8 kwietnia 2010

Quiz

A teraz mały quiz: co jest na tych zdjęciach??

Zdjęcie numer jeden:


Przypuszczam, że jest nie do odgadnięcia. Łukasz nie bardzo mógł uwierzyć, że to jest szczurzy nos. No faktycznie, bo nie wygląda!
Chciałam uwiecznić szczurkę w ładnym portreciku, ale ona w momencie, kiedy już naciskałam spust migawki, szczurzym sposobem chciała powąchać, co tez to ma przed oczami i wsadziła mi nos w obiektyw. No i taka oto wyszła wspaniała fotka ze szczurzym nosem na pierwszym planie. Nos zupełnie nie przypomina nosa, w dodatku wcale nie ma realnych proporcji. Bardziej by to na świński ryjek mogło wyglądać. Ale to szczur - en face.

A oto zdjęcie numer dwa:


Tak, ta kupa kłaków na podłodze nawet jest do siebie podobna. Tylko trzeba ją znać, aby rozpoznać. Tak, to jest Tofik, i nie, nic mu na tym zdjęciu nie jest. Jaka to jest jego część ciała, to nie wiem, bo nie ja to zdjęcie robiłam, wolę z resztą nie wnikac, na wypadek, gdyby miało się okazać, ze to jest ta... No wiecie co to może być. Kudłaty pies może wyglądać łudząco podobnie z przodu, jak i z tyłu.
Trochę Toffik na tym zdjęciu jest podobny do swojej Mamy i nie mam tu na myśli psiej mamy, która go urodziła, tylko misia Mamę, którą tarmosi odkąd go kupili. Mama też jest taka w takim no... nieciekawym kolorze i ma włoski. Tylko Toffik już ją wyskubał i teraz jest mocno zdepilowana. Widocznie wolał, aby Mama była nowoczesną kobietą i umiała o siebie zadbać i nie chodzić zarośnięta, jak dzika małpa.

Brak komentarzy: