niedziela, 21 listopada 2010

Trochę autoreklamy

A teraz będzie trochę o pracy.
Inteligo wyszło z jaskini, w której ukrywało się ostatnimi laty i rozpoczęło chwalenie się swoimi nowymi produktami. Ponieważ na te nowe produkty poświęciłam mnóstwo sił i czasu, czemu więc nie pochwalić się nimi na blogu.
Mamy więc kampanię reklamową i wychodzimy na rynek i do ludzi z otwartymi ramionami.
W ofercie pojawiła się karta kredytowa, o którą upominali się klienci i potencjalni klienci przez bardzo długi czas. Chcieliście? Proszę bardzo - oto karta. I to nie byle jaka.
Nawet sama się na nią skusiłam, chociaż broniłam się przed kartą kredytową dotąd rękami i nogami. Ale kiedy już ją dostałam, wypróbowałam, okazała się zupełnie fajna i z niej korzystam. I póki co pozostanę jej wierna. Nie na darmo się nad nią napracowaliśmy, jest czym się pochwalić.
Teraz więc "zacytuję" nasze spoty reklamowe.
Ladies and gentelmen - I give You: Peszek i Smolik and Inteligo!





Tak, tak - on długo się rozkręca w tej reklamie, nie popsuły się wam głośniki. :))

Brak komentarzy: