czwartek, 17 czerwca 2010

Zabawne reklamy

Łukasz ostatnio wylukał w TV nową reklamę Neostrady - tą z Sercem i Rozumem. Serce się nam bardziej podoba, jest takie zabawne, a dubbing to już ma znakomity!
Widzieliście?
Okazuje się - net twój friend wszystko Ci powie - że tych reklam jest więcej. Znalazłam na youtubie 3. Każda o innym produkcie TP SA. Wszystkie mają jakieś fajne momenty, ale trzeba przyznać, że ta Neostrady jest najlepsza.

Mimo, że to reklamy, to potrafią być udane. Z resztą reklamy od dawna są takimi mini-formami artystycznymi, o ile w ogóle ich twórcy mają odrobinkę polotu. Nie na darmo są organizowane te festiwale najlepszych reklam i nie na darmo autorzy reklam starają się zabłysnąć kreatywnością. Byle tylko przyciągnąć widzów, a wtedy marka się świetnie reklamuje, zapada w pamięci i jest rozpoznawalna.
Ostatnio - co było ciekawe - znalazłam w jakiejś gazecie czarną stronę z pomarańczowymi literami. Napis głosił, że firma nie musi tu umieszczać swojego logo, ani reklamować się żadnym hasłem, bo i tak każdy ją rozpozna patrząc na tą stronę. Było to ujęte jakoś tak, sens był właśnie taki. I co? Mieli rację. Była to oczywiście reklama Orange, a to prawda, że oni konsekwentnie trzymają się takiego zestawu reklamowego w prasie - czarne tło, pomarańczowe litery. Ich reklamy prasowe co prawda nigdy najlepsze nie były, ale jeśli chodzi o charaktrystyczność - owszem, bardzo typowe i konsekwentnie identyczne. I rozpoznawalne. Tyle, że ani zabawne, ani fajne, ani ciekawe. No ale powiedzmy, że w jakiś sposób swoją rolę spełniają.

No to teraz coś zabawnego i fajnego. Dobrej zabawy! :)







Brak komentarzy: